diumenge, 19 d’abril del 2015

VOLTA AL MONTE ROSA 3. REFUGI GUIDE VAL D'AYAS-BEIRTHORN 4076m-REFUGI GUIDE DEL CERVINO

itinerari
13/04/15. Tercer dia i ja anem entrant en matèria. Tornem a pujar al coll de Verra i comencem un llarg flanqueig ascendent cap a l'esquerra què ens porta al peu del Beirthorn. Pugem amb els esquís fins el cim. Avui faig el meu primer descens amb esquís des del mateix cim, d’un 4000m. Seguim cap el coll de Beirthorn i planegem fins a les pistes d’esquí per on baixem fins el Refugi Guide del Cervino. Aquest refugi és troba al mig de les pistes i durant el dia és un restaurant, de fet quan arribem hi ha força gent menjant i bevent. Mica en mica va marxant la gent, pisters i monitors fan la cervesa de final de jornada i finalment ens quedem sols nosaltres vuit, amb un altre noi què s’està entrenant per la cursa Mezzalama i el Guarda. El sopar i l’esmorzar ha estat molt acollidor i agradable. La posta de sol ens regala unes bones vistes de contrastos de llums, colors i muntanyes, tot un espectacle.

El Pep i Jordi fan el seu primer 4000

Què ferm baixar del cim esquiant! el Breithorn vaig tenir el goig de fer-lo amb les meves dues filles, a l'estiu.