dimarts, 11 d’octubre del 2016

SARDENYA 4. PUNTA CARABIDDA. Via STUPIDI E MALPROTETTI

6/10/16. Des del “camp base” de la cala Gonone anem fins el poble de Oliena on agafem una pista, després de preguntar, què puja al coll Scala le Pradu. La pista està asfaltada fins arribar a un refugi lliure, a partir d’aquí podem seguir amb un 4x4. Pugem una mica més fins què ja veiem el Pic.
Primer acte:

No hem consultat el llibre i ens hem pensat què el Pic què teníem al davant era al què volíem anar, al peu de via hi ha una cordada de quatre i sense dubtar ens posem al darrera, a la primera reunió ja ens adonem què no anem a la mateixa via, ells vam a buscar l’esperó? La nostra puja en diagonal cap a la dreta, anem trobant coses, fins què un maillon d’abandonament ens confirma què no anem bé. Intentem seguir però no és veu clar, així què rapelem i ens escapem per una cornisa cap a la dreta grimpant/caminant.
Per: Remi Brescó, Josep Lluís Alcaráz, Joan Pascual, Joan Asín.

Segon acte:

Baixem al cotxe i consultem el llibre on confirmem què ens hem equivocat de cim, déu n’hi do, ja podíem anar buscant.
Consultem la via què han fet la cordada de quatre i veiem què ens dona temps d’anar-hi. El Josep Lluís i el Joan ja en tenen prou, amb el Remi tornem a la paret un altre cop.
La via està pràcticament equipada amb parabolts i pitons, cal portar 10/12 cintes exprés i friends fins el Camalot del 3.
Nosaltres hem fet 6 llargs de corda, amb una dificultat de V/V+. Agradable via amb passatges atlètics i bona roca. Una bona opció amb poca aproximació i ràpida baixada caminant.