dimecres, 16 de març del 2011

LA CODOLOSA, via l'Avi Trepador

La Codolosa
16/03/11. Aquesta tarda no pinta gaire bé, esta força ennuvolat i al matí ha anat plovent a estones. No tenim gaire clar a on anar, quan arribem al Clot de la Mònica, esta força negre el cel, moments de dubte i al final anem a la Codolosa.

Posats a repetir escollim la via de l'Avi Trepador, una via ràpida i equipada (ressenya d'Escalatroncs). Quan arribem a peu de via trobem a dues cabres passejant per la paret tranquil·lament, intercanviem unes mirades i ens posem mans a l'obra.
La tarda ha anat millorant i s'ha aguantat. La via mantinguda en el V, tret del darrer ressalt del tercer llarg que aquest cop l'he agafat directe per la dreta dels espits on cal mirar-ho bé, possiblement sigui V+ al meu parer.
El descens el fem caminant anant a buscar la drecera del Frai Garí.
Per. Antoni Gómez i Joan Asín.
primer llarg

al tram vertical del segon llarg

tercer llarg

2 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Joan, els dies ja van allargant, però el temps no ens ho està posant gens fàcil...encara vau aprofitar la tarda! el darrer llarg de l'avi trepador per la dreta em va semblar dur, jo vaig anar per l'esquerra.

joan asin ha dit...

Jaume no les teniem totes però al final va aguantar, jo ntambé l'havia fet per l'esquerra, per la dreta hi ha una apretadeta.....