diumenge, 29 de setembre del 2013

MONTSERRAT, SANT BENET, via BOY ROCA A LA TROMPA DEL ELEFANT

28/09/13. Un altre trobada STAE, avui ens hem aplegat una bona colla tot i què ha estat una mica dispers, però què d’alguna manera o un altre hem anat coincidint. Riures, piulades i records, però sempre hi surten nous projectes i sobre tot noves trobades.

Sant Benet, tot un referent de l’escalada Montserratina de diferents èpoques, ara tornen a tocar els tambors (dissabte 5 a la tarda reunió d’escaladors a Santa Cecília). Hem recordat anècdotes sobre el refugi de quan hi anava el Jesús i encara era una Ermita, el Felix què va ajudar a l’època de guarda del Toni Jiménez en pujar totxanes per fer reformes, el passos "frikis" del costat i......
Sant Benet el terreny de joc d'avui

DO Sant Benet
Però a part dels records avui també hem vingut a escalar. Amb el Felix en teníem una de pendent de quan em vaig trencar el cúbit la passada trobada. La clàssica Boy Roca de la Trompa de l’Elefant és la via què hem escollit.
La via Boy Roca una gran clàssica
A part de nosaltres també han vingut el Jordi Joan (l’entranyable persiana per a nosaltres) i la Montse. Quan hem arribat al peu de via ja hi havia dues cordades, així què ha tocat esperar amb la incògnita de si plouria o no, ens trobem al mig de la boira. La via ha estat reequipada però segueix, tenint el seu punt típic de l’escala Montserratina amb un parabolt al primer llarg i dos al segon. El tercer llarg és l’estrella, vertical amb uns primers metres obligats de V per arribar a la línia de parabolts on podem pujar al gust, en lliure fins el 6a+, V+/A0 o Ae. Els dos darrers llargs perdent verticalitat i anem pujant per un mar de còdols de bona roca. Arribem al cim i ja estem fent tard, així què baixem ràpidament i arribem quan els companys començaven a dinar. Dinem i fem la sobretaula piulant i esperant alguna cordada endarrerida. Bones vibracions, ara a preparar la propera.
Per: Felix García i Joan Asín

El Jordi Joan i el Felix a peu de via

el segon llarg ja guanya verticalitat

Felix al tercer llarg i el Jordi Joan i la Montse a la R2

al quart llarg

el RETORN DEL FLYX

DON FELIX

FOTOTROBADA
Més informació a: Tercergradista,

Manel&Ita ha dit...

que bé que van aquestes trobades per recordar vells temps. Felicitats per la via i per la trobada, no ho deixeu.

Gràcies Manel, és la quarta trobada què fem i ja estem pensant en la propera.

Gran via i una bona trobada de companys.
salut i a escalar

Ei Joan una bona via que feia molts anys què no repetia, avui amb un vell amic de les nostres primeres escalades.

Anònim ha dit...

201Cada vez son mas divertidas
Felicidades a todos los asistentes
Suga

Anònim ha dit...

perdon no se de donde han salido los numeros pues no eramos tanto ,aunque al paso creo llegaremos

Suga, jo he calculado unos 40, algunos no se quedaron i en la foto faltan muchos. Salut