dissabte, 16 d’agost del 2014

CAPCIR, SERRAT DEL BEL AIRE 2258m

3/08/14. Comencem l’estada estival a la Cerdanya, ens esperen uns dies d’excursions a llacs, cims, alguna escapada d’escalada.. però les prediccions no son del tot bones aquest estiu.
Avui anem a fer un cim secundari del cim de Madres, un bon mirador de les valls i cims de la zona.
Un cop passat Puigvalador seguim la carretera i al pont de Farga on trobem un aparcament, si portem un cotxe alt o 4X4 podem seguir per la pista fins passat el aixopluc de Becet, aparquem en un revol poc després de passar el refugi.

Seguim la pista un centenar de metres i agafem el primer corriol què s’enfila cap el bosc. El camí no té pèrdua, puja pel frondós bosc fins arribar al refugi Oller. A partir d’aquest punt ja deixem el bosc i seguim pujant direcció al coll del serrat de Clotes, abans d’arribar-hi ens desviem a l’esquerra en direcció al punt culminant del Serral del Bell Aire on podem gaudir de bones vistes del entorn.

agafant el corriol que surt de la pista