dilluns, 27 de gener del 2020

ESQUÍ A DOLOMITES.

19-24/01/20.  Les Dolomites la tenim ben treballades, hem anat moltes vegades però sempre a l’estiu. Tenim pendent una visita d’esquí a l’hivern i aquest gener ha estat possible.
El dissabte 18, al matí volem a Venècia  i un servei de bus ens deixa a Campitello de Fassa (Vall de Fassa), ens instal·lem a l’Albergo “Verda Val” (molt casolà) i anem a llogar esquís i treure el Dolomiti pass. Ens trobem amb els “iaios del GAM” (enfants terribles) què han vingut amb furgonetes i coincidirem tota la setmana.

Diumenge 19. Primer dia d’esquí, pugem amb el telefèric de Col Rodella què serà la tònica de cada dia, per nosaltres. El dia és esplèndid però fred, un cop a dalt avui fem la volta al massís del Sella en sentit horari, enllaçant telefèrics, cabines i telecadires. Al coll Pordoi pugem amb el telefèric al Sass Pordoi on podem gaudir de les vistes impressionants, Sella, Sasolungo, Marmolada...Després seguim fins a tancar la volta i tornem amb telefèric.

Dilluns 20, avui ho tenim clar posem rumb a la Marmolada. Tornem a pujar al coll Rodella i anem seguint la Sellaronda en sentit contrari al rellotge  fins trobar el circuit de la gran guerra, què ens porta fins el cim de la Marmolada on pugem a la terrassa per gaudir de les vistes i l’impressionant paret sud de la Marmolada. La pista de descens la trobem en molt bon estat i podem gaudir d’un llarg desens espectacular. Un cop a baix retornem cap el Pas Pordoi i Coll Merolla.

Dimarts 21, seguim altre cop la sella ronda en sentit horari però anem a la zona del Mont de Seura i la zona de Ciampinoi on anem tatxant pistes. Avui baixem fins a Canazei i retornem amb Bus.

Dimecres 22, avui toca fer la Sellaronda en sentit contrari al rellotge.

Dijous 23, canviem de vessant, un cop al coll Merolla baixem fins Canazei i pugem al Belvedere i seguim la carena cap a la dreta, seguint la vall de Fassa fins a Pozza de Fassa on retornem amb Bus a Campitello de Fassa.

Divendres 24, darrer dia, avui repetim la Sellarronda en sentit contrari al rellotge, què ens va agradar molt, aprofitem per conèixer la zona de Colfosco. Acabem la jornada retornant el material llogat.

Han estat 6 dies d’esquí on hem tingut tots els dies bon temps, la neu s’ha mantingut en bon estat. Ha sigut un no parar i hem fet uns 45.000m de desnivell i 240 km de pistes

FOTOCIM MARMOLADA

Ja m'extranyava tants dies sense piular ! Les Dolomites enganxen, jo el febrer hi torno una setmaneta també.

Jaume una passada hem gaudit de valent.

Enhorabona!! Ha estat una setmana fantàstica, jo l'he passada fent el mateix, però a Chamonix!!

Si Joan una setmana fantàstica.