3/05/25. Després de fer la via Al Recer del Mestral anem a la via Cadireta de Pedra on estan el Jesús i el Pep fent-la. A peu de via hi ha una parella què està començant la via, nosaltres anirem al darrera.
La via té quatre llargs de corda i va seguint un esperó, amb una dificultat de 4b amb una tram al últim llarg de 4c+/5a. Via totalment equipada amb ponts de roca i pitons, parabolts a les reunions. Podem portar algun friend.
Per: Antonio Iglesias, Joan Asín.
DADES
Primera ascensió: 25/02/2023.
Per: Antoni Alarcón .
Equipament: ponts de roca, pitons, parabolts.
Material: 8 cintes exprés, algun friend.
Dificultat: 4c+.
Orientació: oest.
Roca: Calcari.
Aproximació: Arribats a Rasquera hem de creuar tot el poble i seguir direcció al Balneari (en runes), uns 8 km més després de passar un petit túnel, trobarem un Mirador del Pi dels Enamorats, a la dreta on aparcarem, podem aparcar també a peu de la paret abans d'arribar al Mirador. Retrocedim per la carretera i a l'alçada de l'esperó trobem una fita a l'inici d'una canal per on pugem fins a peu de via.
Descens: Per la vessant est caminant fites, passem per la font de Sant Àngel. Sortim a la carretera una mica més a dalt del Mirador del Pi on hem deixat el cotxe.
![]() |
FOTOCIM |
![]() |
FOTOGRUP |
3 comentaris:
Hola Joan
Aquesta mateixa vía dona accés a fer tota la arista fins la punta de la barca (i continuar fins a dalt de tot)
A la R 2 has d'agafar la R de la dreta, en linéa recta trobaràs una altra R tot recte.
Per L'aresta trobaràs les diferents reunions de les vies de la zona.
Bastant xula i llarga si es fa cencera.
Fan del teu blog
Juan.
Gràcies Juan per la infomació.
Hola joan,sóc javier mauri marques volia fer-te un aclariment cardó és una finca privada que dóna nom a la serra de cardó/boix i que pertany al terme municipal de benifallet no pertany a Rasquera tot i que és la porta d'entrada a la finca pel que no és correcte Rasquera el correcte és benifallet
salut i ens veiem a la muntanya
Publica un comentari a l'entrada