30/12/25. Darrera escalada de l'any. El dia està amb boires persistents així què ens refugiem a Malanyeu. Quan arribem està gebrat i fa fred però quan arribem a peu de paret ja toca el sol i escalfa!!. Volíem fer la via Adeu Espanya però ja hi ha una cordada, després de dubtar ens posem a la via Badalona.
La via Badalona va ser una de les primeres vies equipades (pràcticament), però te trams obligats i amb alguna fissura on va bé posar-hi friends. Trobarem un primer llarg de 45m força mantingut on cal anar cercant el passatge, trobem un tram per entrar a una fissura de 6a (polit) és pot fer A0 tot i així és exigent. Abans d'arribar a la R1 trobem un ressalt millor pujar per la dreta i passar a l'esquerra, passatges atlètics. El Segon llarg enllaça dues plaques la segona més exigent on cal trobar el passatge. El tercer llarg també amb dos trams de placa però de dificultat més amable.
Per: Isabel Notivoli, Jaume Galban, Joan Asín.
DADES
Primera ascensió: Juny 2007.
Per: Francesc Suñol, Rafael Vicente.
Equipament: parabolts del 8 i un pitó, reunions parabolts del 10.
Material: 15 cintes exprés, friends fins C1.
Dificultat: 6a. 5b/A0 obligat.
Orientació: sud.
Roca: Calcari.
Aproximació: La via comença a la dreta de la Piràmide.
Descens: En ràpel per la via o caminant seguint l'aresta cap a l'est i seguir pel PR marques grogues/blanques què ens porten a Malanyeu.
![]() |
| FOTOCIM |










Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada