28/04/26. avui anem colla, el Jaume, Ramón, Pepe van a la via Savina Wall de la Formiguera. Amb la Isabel i l'Antonio anem a la darrera via oberta per Juan Gutiérrez i Jaume Casas. Coincidim amb los Galls Jubilats què també la van a fer, ens posem al darrera de la d'ells.
Entrem per la via "Bob Esponja", de tres llargs de corda i una dificultat màxima de 4b. Flanquegem a l'esquerra a buscar la Paret per on va la nova via "Bailando con Sarrios".
La Via té dos llargs de corda totalment equipats amb parabolts, dificultat mantinguda en el 5b. Al primer llarg trobem un passatge on cal fer un curt llançament. La via encara està tendra i amb una mica de terra, què de segur és netejarà ràpidament.
Per: Isabel Notivoli, Antonio Gómez, Joan Asín.
DADES
Primera ascensió: abril 2026.
Per: Juan Gutiérrez, Jaume Casas.
Equipament: Totalment equipada amb parabolts.
Material: 11 cintes exprés.
Dificultat: 5b.
Orientació: est.
Roca: Calcari.
Aproximació: evident.
Descens: Caminant cap el nord.




















1 comentari:
Enhorabona! Llàstima no trobar-nos, però hi havia un embús de cordades amb el mateix objectiu que ens ha fet canviar l'objectiu. De baixada he pogut saludar el Jaume.
Publica un comentari a l'entrada