dissabte, 3 de juliol del 2010

GORRA FRÍGIA, via ÒPERA PRIMA

3/07/10 dissabte. A darrera hora d'ahir m'apunto amb en Monsió i l'Armando que va amb la filla i el seu company a GORROS. Des de Monistrol m'entres els esperó tinc la millor imatge de Montserrat sobre mateix amb una llum radiant, tot un espectacle.

De camí cap el funicular ens anem trobant un bon grup d'escaladors i entre ells la colla de veterans de ca l'Anna, fem petar la xerrada tot parlant de vies, carai si algú ens escolta quin far de piular. Gorros a l'estiu és ideal d'anar-hi a la tarda però avui això sembla que no importi tot el sol que és preveu, s'haurà de demanar tanda déu n'hi do la gentada. L'Armando i família van a la via del Carles però esta ocupada, al final canvien a la via de l'Adrià. En Monsió i jo anem a l'Òpera Prima.

info ressenya escalatroncs

Comença en Monsio, la via amb roca made in Gorros és a dir excel.lent, esta ben equipada amb parabolts, el primer llarg per escalfar amb una dificultat de IV, IV+. El segon amb un començament vertical de V i després anar fent. El tercer apreta més un passatge desplomat de V+ o A0 al gust, segueix amb una dificultat de V. El quart té un tram força mantingut i desplomat 6a o V+,A0 que ha estat el cas. el darrer també te uns primers passos de V+ o A0 i després s'ajeu fins al ressalt final que sortim per la via del Carles V.
A la darrera tirada coincidim amb l'Armando i ens esperem al cim per fer la foto obligatòria.
Per Ramon Prades i Joan Asín

en Ramon al primer llarg

entrant a la R2

al tercer llarg després de passar el tram desplomat

a la sortida del desplom del quart llarg

en Ramon negociant el tram desplomat del darrer llarg

l'Armando i família a la darrera reunió

la colla al cim
una cordada a la Ignasi Jorba de la Magdalena Sup

Una via exigent l'Òpera prima! quan la vaig fer la recordo amb espits, l'han reequipat?

Ei Joan,

Molt maca aquesta via, Jo m'hi vaig fer una contractura intentant fer en lliure el passos de 6a.... i al final va quedar en A0.
Des de la Mòmia us varem veure sense saber qui ereu !
salut i a tibar

Jaume, ja fa temps que la van reequipar amb parabolts.
Joan B, el dissabte hi havia força gent, sobre tot per Gorros, quasi coincidim pel monestir.
Si algu vol quedar pel dijous a la tarda ja ho sap.

Una via molt maca, la recordo molt interessant! Però hi vam anar una tarda entre setmana..., imagino que Gorros deu semblar les Rambles, el cap de setmana!

Joan jo fa temps que no havia escalat un dissabte a Gorros i aquesta setmana era massa la gentada que hi havia.