diumenge, 29 d’agost del 2010

Montsec de Rúbies, nova línia embastada.

28/08/10. Segona cita amb en Llorenç per acabar una feina que teníem a mitges. El passat 19 de juny ens vam embrancar en l'obertura d'una nova línia al Peladet Oriental, ens vam embarcar a la paret i vam navegar durant tres llargs de corda. Ja cansat la continuació no és veia clara i el coco ja no rendia al 100%, així que vam sortir per la Guineu Lliure.

El tram final en Llorenç i jo cadascú per la seva banda li ha anat donant voltes. Quan ens trobem els dubtes son els mateixos que el 19 de juny.

Tot i que ahir va ser el dia més calurós de l'any, avui prometien una entrada d'aire i baixada de temperatura, per sort la cosa ha estat així. Cal tenir en compte que a la paret no li toca el sol fins a les 12h, aproximadament.

Una darrera mirada des de Rúbies tot seguint els dubtes, una cosa esta clara però cal sortir recte?. Pugem fins el cim on hem vist una alzina des d'on fem un ràpel que ens deixa a la R3, recollim les cordes iiiiiiii, segueix en Llorenç.

Sobre de la reunió la roca és molt discreta, així que flanqueja uns metres a la dreta i s'endinsa a la placa vertical, tot deixant-se anar a la deriva que el porten a una zona desplomada per sortir a un díedre canal, on hem fet tasques de sanejament, en Llorenç ha treballat de valent. Avui el Matrix hi estat jo, sota la pluja de blocs, sort que la R esta a l'esquerra de la vertical. Un darrer llarg, per bona roca i dificultat moderada ens deixa al cim, llàstima que sigui curt.

Al cim tenim la sensació de la feina feta i l'alegria d'haver trobat una sortida digne a la via.

Encara no hem acabat però, ens queda la tercera cita per fer la integral, graduar i posar-li nom.

la línia

en Llorenç navegant

CONTINUARA............................

Ei Cracs, felicitats per la nova via.

Quan hi torneu m'hi apunto per anar-hi amb els pares de la via !!

salut i a tibar

Llorenç ha dit...

Com va Joan! tot un plaer compartir aquesta apertura que ens ha portat de cap uns dies!

Aquest segon dia vaig pillar jo!!!bona neteja al diedre de sortida del 4 llarg! era per mirar-s'ho!

En poc et confirmo dates per fer la integral i pulir, graduar, i tastar la via!

Enhorabona per la via!! de ben segur que vindrem a tastar-la que per aquesta zona hi tinc "feina"

Joan B encara hi ha una mica de feina a veure com queda.
Llorenç aquest cop jo vaig estar més tranquil, tu vas "currar", a mí em va tocar les obres i enderrocs, je,je.
Jaume ben vingut ja te'ns deures per aquesta tardor.

felicitats als dos. El mateix dia estava per Cavallers una parella que viuen aprop de Collbato, em van dir que estàveu per aqui, vaig pensar que amb la calor que fot no se m'acudiria mai venir, però em van dir el mateix q fins migdia no tocava el sol. Malgrat tot, em sembla que fins que no faci més fresca no hi aniré.
Salut

Mingo, em sembla que la calor ja va de baixa,la intenció és deixar-la acabada aquest setembre.

Ehorabona, parella! Me n'alegro que la cosa hagi acabat bé: S'haurà d'anar a tastar...

Ei Joan no ho teníem clar per on sortir, ara ja està, només ens queden uns arreglillos.