dilluns, 12 de desembre del 2011

MIRANDA DE CAN JORBA. Via ENTRE LÍNIES (retocada)

11/12/11.  Avui he quedat amb en Manel a Collbató, no tenim clar on anar després d'esmorzar li proposo d'anar a arreglar la via entre línies a la Miranda de Can Jorba i li sembla bé.

El tercer llarg, que resultava molt llarg s'ha dividit en dos i hem afegit dos parabolts a l'actual quart llarg. També hem muntat la R5 al cim. Ara la via queda  amb cinc llargs de 30,32,25,30,25m. És pot rapelar la via amb una corda de 60m, atenció que el segon i el quart les cordes arriben justes. Si anem amb cordes de 60 és pot baixar amb 3 ràpels un de 30 i dos de 60m.
ressenya

RESSENYA

Primera ascensió: 22/06/11 per Antoni Gómez i Joan Asín
Equipament: parabolts del 10 al primer llarg i reunions, parabolts de 8 als altres llargs, ponts de roca i 2 pitons.
Material : 10 cintes exprés, opcionalment algun micro i friend mitja.
Ll 1 Segueix una placa vertical i mantinguda amb presa petita, un flanqueig a l'esquerra ens deixa a la vertical d'una llastra (sanejada), pugem resta fins a la R1, 30m , 8 parbolts.
Ll 2, Sortim per la dreta a buscar una gran llastra per on pugem un cop superada anem a l'esquerra fins a un arbre, pugem directe per la placa (pont de roca) seguim per l'esquerra. Flanquegem a la dreta per posar-se a la vertical de la placa per on pugem fins a la R2, 32m, 6 parabolts, dues bagues savineres, un pont de roca i un pitó.
Ll 3 Seguim per la placa en tendència a l'esquerra, la placa perd verticalitat, trobarem tres ressalts, cal prestar atenció a la roca. R3, 25m, 3 parabolts.
Ll 4 Pugem directament per la placa d'una canal fins que la trobem barrada per un desplom/sostret que superem directament per la dreta amb un pas atlètic, seguim per la placa directament fins a la R4, 30m, 4 parabolts i un pont de roca.
Ll 5 Pugem directament direcció a un gran Pi, pont de roca, d'aquí directament per la placa de l'esquerra fins al cim R5, 25m un pont de roca. Podem aprofitar un parabolt de la via Sol Solet, després del pont de roca.
Per Manel Díaz i Joan Asín

a la llastra del segon llarg

a la R2

foto MATON

Pelake ha dit...

Ei Joan, pel que digueu totes les reunions estan amb argolles per rappelar amb un 70m, o s'ha de deixar alguna cosa.

Molt bé Joan,

Pels comentaris que havia sentit dels que ja l'havien fet, segur que ara ha quedat molt millor. Ara ja no tinc excusa per anar-la a fer.

Salut i a tibar

Pelake, és pot rapelar, falten dues argolles però en una hi ha un maillon i al del cim una baga, quan pugui les canviaré.
Joan B, tot hi així hi ha alegria quan és fàcil però menys que abans.

Ep Joan, així que vau anar a fer feina, ja m'agrada!! aquesta encara la tinc pendent i pel que expliques valdrà la pena acostar-s'hi

lux ha dit...

Ei Joan !
gracies per la feina! fa mes ganes d'anar a reconeixer la zona! haurem de trobar un momentet!

Ei Jaume al final vam anar a fer feina pendent.
Lu és una opció més per pujar a la Miranda de Can Jorba, ideal per una tarda o una matinal.

molimolano ha dit...

Una tarda paràvem a la Glòria i vam veure fer aquesta. Avui ens hem tret la intriga, per sort mentre que els bombers al migdia feien un mos, estàvem fent pràctiques al joc de l'oca i deu n'hi do amb el soroll de l'helicopter, bé, també feien patir, quins collons fincant-se enllà dintre amb aquell gran bitxo groc.
La qüestió, el primer llarg el millor, ben assegurada, portàvem algun estri però vaja coincidència, ahir vas afegir quelcom més i ens hem trobat que ja teniem prou. Tan sols que vagi passant més gent per fer neteja com nosaltres avui hem fet.
Gràcies per la feina feta de la que els demés també gaudim!!

Hola Montse, el tercer llarg quedava molt llarg i molt d'aire entre assegurances, algun comentari em va portar a posar dos parabolts més i una reunió intermèdia, ara crec que ha quedat més consumista.

Llorenç ha dit...

mmmmm.Joan be!...ja estem de rebaixes! i els que vam arrastrar la corda per la placa desequipada que! ningú ens creurà ara! je je je! Ja està bé, quedava un llarg forçat a metres tenint una bona feixeta intermitja.

Llorenç ja veus l'hem humanitzat una mica, je,je.

Pelake ha dit...

Hei Joan, que la hageu deixat rapelable fa que sigui interessant per ferla en solitari un dia d'aquest.
Grasies per la feina, anirem a disfrutarla.
Salut i a tibar.

Apa a disfrutar-la Pelake

Jesus ha dit...

Hola Joan. Hoy hemos hecho la Entre Linies. La he encontrado guapa y con mejor roca de lo que algun comentario insinúa. Gracias por facilitarnos la escalada a los pocos que todavía nos resistimos a arrastrar cuerdas de sesenta
Jesús

Ei Jesús gracias por repetir la via, a ver cuando vamos a la Sons amagats que tambien te gustarà.