dijous, 18 de juliol del 2013

PASSEJANT PEL SERRAT DEL MUNTANER, via FCE

17/07/13. Aquesta tarda tornem de passeig per Montserrat, aquest com hem anat al Clot de la Mònica.
El Serrat del Muntaner
Després de fer-se un embolic per la prohibició de circular per la pista hi arribem per la pista del cementiri de Collbató, al Clot de la Mònica. La idea d'avui era anar a veure el inici de les noves vies obertes pels germans Masó al Serrat del Muntaner i si ens veiem valents fer-ne alguna.
L'aproximació de l'aparcament del Clot de la Mònica, pugem per la pista (possible amb 4x4) fins el pla. Seguim pel camí de Sant Joan, quan passem a l'alçada del Serra de Muntaner trobem un corriol a l'esquerra (fita) què s'endinsa direcció a la paret. Abans d'arribar a la paret haurem de buscar un corriol que surt a l'esquerra i que ens porta a les vies de la dreta del Serrat. Nosaltres hem fet puges i baixes fins encertar-lo, finalment trobem el inici de la via Punto Club, però la trobem amb una entrada on cal tibar massa pel meu tendra braç, encara. Seguim uns metres més i trobem l'inici de l'altre via la FCE, abans però hem de negociar el peatge amb un escorço què està instal·lat al camí. Aquí si que li veig el color, l'Antoni fa el llarg de corda on trobem dos ressalts interessant de IV un al inici un altre a la meitat, amb bona roca i assegurances suficients, és podem complementar amb dos Camalots del 2 i 3 opcionals. Seguim per la carena fins a trobar unes fites què ens porten en tendència a la dreta fins el torrent on retrobem el camí que ens retornarà a l'aparcament del Clot de la Mònica.
Per Antoni Gómez i Joan Asín
recorregut de l'excursió - grimpada

l'Antoni al primer ressalt de IV

Molt bé Joan,

Això vol dir que aviat tornaràs a tibar fort !!!
Ja has sortit del forat negre i ja veus la llum

Salut i a escalar

Bé, és veu la llum però de moment és MOLT NEGRE, je,je

Res Joan res, d'aquí quatre dies ens fots candela a tots, quina casualitat trobar-nos pel camí!

Ei Jaume una bona casualitat, al final vam treure l'entrellat i vam arribar al Clot de la Mònica. Seguim en llibertat condicional després de la visita amb el TRAUMA-tòleg.