divendres, 6 de febrer del 2015

MONTSERRAT, CAM NOU BARRIS, via ENCARA HI SOM A TEMPS

5/02/15. Després de la nevada del dimecres, aquest dijous a la tarda ens arribem a Montserrat. El dia no té res a veure amb el d’ahir, fa sol encara què una mica de vent. Ens refugiem a la zona de Cam Nou Barris a Collbató.
Cada cop és més difícil de trobar vies a prop del cotxe per a tardes curtes i què no haguem fet. Al bloc del Guillem Arias, vaig veure una què ens faltava…..!! doncs ja està clar.
Fem la curta aproximació fins a la zona, la via és curta i va  a la dreta del ressalt final de les vies Primavera, Tardor,  Esther, Imma…Per a llargar-ho una mica més entrem per la Imma.
Primer llarg per placa mantinguda i parabolada amb dos ressalts de V+. 30m.
Fem un segon llarg de tràmit sortim cap a l’esquerra pugem per un ressalt pas de IV i entrem a una canal herbosa fins al peu del ressalt final on comença la via “Encara hi som a temps” dels germans Masó, fem R en un arbre. 30m.
Aquesta via és podria fer en un sol llarg però per evitar fregaments millor fer-lo en dos. Comença per una placa vertical i mantinguda V, un cop superat el primer ressalt flanquegem a l’esquerra per una placa més ajaguda, fins a peu del díedre on podem muntar reunió d’un espit i reforçar amb algun micro o friend.15/20m
Seguim pel díedre nosaltres entrem per la dreta amb un passatge atlètic un pel desplomat però amb bones preses. Podem posar un camalot del 2 a la fissura del díedre i alguna baga en savines. El ressalt final va per una placa vertical trobem un espit a l’inici, nosaltres hem pujat directament i l’hem trobat una mica expo. R al cim amb dos espits. 25m.
primer llarg via Imma V+

llarg de tràmit, ressalt amb pas de IV

primer llarg de la via encara hi som a temps V

al díedre del segon llarg V