dimarts, 17 de març del 2015

MONTROIG, AGULLA DELS PELATS, Vies 66TAKS i RESOL

l'Agulla dels Pelats
16/03/15. Aquest dilluns quedem amb el Remi per a un nou projecte. El dia 3/03/15 amb el Josep Solé van anar a l’Agulla dels Pelats del Montroig i van obrir una evident línia què va per l’esperó de l’esquerra de la via Trending Topic. Però va veure un altre línia evident i aquí estem, ben carregats a peu de via.
ressenya de la via RESOL oberta per Remi Brescó i Josep Solé el 5/03/2015
ressenya via 66 TAKS
El primer llarg va per la dreta d’una gran llastra/agulla, comença per placa i va a buscar una xemeneia a la dreta i que ens porta sota d’un gran sostre, on muntem la R1 30m.
El segon llarg surt en flanqueig a l’esquerra amb un passatge atlètic, per entrar a una canal què ens porta al cim de la llastra (aquí hem muntat una R provisional en la primera ascensió).seguim directament per la placa desplomada a l’inici, anem a l’esquerra i superem directament el desplom (hi ha bona presa), seguim per la placa fins a la R2 de la Trending Topic. 25m. (10+15).
El tercer llarg comença respectant els dos primers parabolts de la T.T:, quan marxa cap a l’esquerra, nosaltres flanquegem a la dreta fins posar-nos a sobre d’uns blocs. Seguim per una espectacular fissura en arc, en lliure i A0,sortim a una zona més ajaguda fins a un arbre, anem a la dreta i podem aprofitar si volem la darrera assegurança i la R3 de la Happy Crak.30m.
Primera ascensió: 16/03/15
Per: Remi Brescó i Joan Asín
Equipament: Semi equipada amb parabolts i 2 pitons.
Material: Joc complet de micros i friends fins el 3 de Camalot, tascons i un estrep opcional, 14 cintes exprés.
Dificultat obligada: V+/A1.
2ª ASCENSIÓ: "Comepiedrasvoladores"
Observacions: La roca de la zona és variada amb trams molt bons i altres menys, hem sanejat bastant, tot i així en les primeres repeticions s’haurà de vigilar.

Havia la possibilitat de muntar una reunió a la dreta de la TT i pujar directament per un desplom, però hem cregut menys lesiu i lògic pujar uns metres per la TT i marxa a la dreta. Tret dels dos parabolts de l’inici ens haurem d’autoprotegir fins arribar a la fissura en arc.
El nom de la via: Quan vam quedar per anar-hi, en Remi va comentar què el dia 17 feia 66 “tacos”, la resposta va ser immediata, ja tenim nom per la Via doncs. L’hem adaptat al lèxic de zona TAK.
Per: Remi Brescó i Joan Asín.

al primer llarg

inici del segon llarg
al desplom del segon llarg

arribant al cim R3

pepet ha dit...

Vigileu que feu pel montroig....es terra endins i segons quines practiques monserratines aqui no seran massa ben rebudes.PROCUREU NO TOCAR RES D'ALTRES VIES

AMB CARINYO LO INSPECTOGALL

Pepet, vols dir també com a la Formiguera, la Paret del'Os, paret del Pont, la zona del díedre Blanqueta i Mariola motors etc, La via és molt lògica quan la facis ja diràs. De bon rotllo.

Que fina tenim la pell!!! Pepet em sembla que l'has vessada.

Lo Gall ha dit...

Quant ens trobem ja en parlarem potser aquet no es bon lloc per tocar aquet tema.. te per ben segur que la tastarem de mol bon gust i pensa que nosaltres no som "d'eixe mon"
AU A REBEURE

Lo Pepet te la pell molt grossuda Jaume, lo diu per uns altres que ja comencen a protestar.Pero aquet tema sempre es lo mateix molts talibans pel mon.Joan comenta-li al Blesco que lo de Tak no es pels anys es per una cosa que se fumaaaaaa jajajaja SALUDOS.
lO Nik

Unknown ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Gerard ha dit...

em alliberat els llargs A0 creiem el L2 6a+ L3 6b

Ricard Rofes ha dit...

Ahir, amb el Cesc, vam escalar primer la Trending topic, i després la 66 taks. Ens va agradar moltíssim més la primera, més lógica i disfrutona.

De totes maneres, merci per la feinassa d'obrir tantes vies com heu obert.