dijous, 7 de febrer del 2019

MOLLONS. Via ÀPIA i CRESTES DEL NINET.

7/02/19. Avui anem als Mollons amb el Ramón i el Pep, ara feia temps què no coincidíem. Hem fet una combinació prou interessant, comencem per la via Àpia al Molló Gros què fem en dos llargs de corda. Un cop al cim seguim la cresta unes cadenes i corda ens deixen al coll, baixem  per la canal on trobem alguna corda i arribem al camí què passa pel peu del Molló gros, el seguim en direcció nord fins el Molló Petit, on fem les  Crestes del Ninet on tots els llargs tenen el seu passatge amb una dificultat de IV/IV+. Com a cosa curiosa no deixem de pujar al Ninet, què dona nom a les crestes.
Les dues vies estan pràcticament equipades, anirà bé portar un joc de friends fins el Camalot 1 per assegurar algun passatge sobre tot a les crestes del Ninet.

Informació : Crestes del Ninet, aproximació i descens. Bloc escalada per a tontos, bloc col·leccionista de vies.

Per: Ramón Samarra, Pep Beltran, Joan Asín.

CIM MOLLÓ GROS

FOTOCIM MOLLÓ PETIT

Un lloc històric, on no sabia que encara s'hi escalés. Gràcies per la info!

Ei Joan ara és més una zona d'esportiva, però aquesta combinació és prou bona per passar un matí.

Una zona curiosa Els Mollons, hi he escalat tan sols una vegada i no em va desagradar. Vau fer una bona combinació.