dijous, 7 d’octubre del 2010

INTEGRAL DELS PETITS NIL I GUIFRÉ

6/10/10.  Avui amb en Joan B fem una integral que queda força bé. Comencem per la via Petit Nil a l'agulla del Frare de baixem un ràpel i seguim per la via del Petit Guifré al Serrat d'en Muntaner.

Un primer llarg per díedre que és puja per la placa de la dreta amb presa petita, anem a buscar una fissura amb entrada desplomada i passos atlètics donen pas a una placa abans d'entrar a la R1. D'aquí podem sortir a la feixa i seguir per alguna de les vies del Serrat d'en Muntaner.
El segon llarg ens porta al cim de l'agulla amb Ae una sortida en lliure amb còdols i roca espectacular.
Fem un ràpel que ens deixa a peu de la via Petit Guifré, son tres llarg però nosaltres l'hem fet en dos,  un primer curt per placa amb presa petita i mantinguda. El segon surt a la dreta per placa
amb un pas difícil per entrar-hi un cop superat anem a l'esquerra a buscar l'esperó, uns passos de A0 i després per placa fins la R, seguim fins el cim per terreny ajagut fins un díedre trencat que superem per la placa de l'esquerra. Amb un ràpel de 60 arribem a la feixa que la seguim fins el camí.
Combinació on tenim una mica de tot, díedres, artificial, plaques. Portar unes 12/15 bagues exprés i algun alien (semàfor) opcional.
Per: Joan Baraldes i Joan Asín

en Joan B al primer llarg

a l'Ae i penjat del parabolt

ràpel de l'agulla del frare de baix

a la placa del pimer llarg de la via petit Guifré

a la darrera tirada

al cim amb la posta de sol

Aquesta combinació és molt ben trobada i permet fer metres aprofitant la llum que encara queda les tardes, llàstima que ahir treballava! sinó us hagués acompanyat.
Aviat marxes no?

Felicitats, cal aprofitar que aviat canviaran l'hora.

Ei Joan
Va ser una escalada molt maca encara que per la teva ressenya sembli tenebrosa, je je je
Von viatge i que escalis força per Meteora
salut ia tibar

Jaume és una escalada variada i entretinguda amb poca aproximació, marxo el dissabte.
Mingo si això s'acaba però sempre hi queda el frontal.....
Joan B vam aprofiatr prou bé el temps que teníem. Gràcies ens veiem a la tornada.