dilluns, 20 d’agost del 2012

PUIG DEL PAM 2470m

13/08/12. El Puig de Pam amb els seus 2470m és un bon mirador, des d'on podem veure el Llac de les Bulloses, els pics Peric, el Carlit, la serra de Madres, etc.
itinerari

Podem pujar-hi des de diferents punts. Nosaltres hem escollit un dels més ràpids. La idea era fer una matinal. De les Angles ens arribem fins el llac de Balcère, seguim per la pista que el voreja per la banda esquerra, en mal estat, millor anar amb un 4X4 o vehicle alt.  La pista ens porta fins a la Jaca de Ganyades a 1879m. Hi han dos refugis un de lliure per a excursionistes i un altre tancat per a pastors.
Des d'aquets punt tenim davant el Pic i la pujada és veu prou evident. Anem en tendència a l'esquerra a buscar una mena de torrent sec, que ens porta per dins del bosc, per restes de traces intermitents a la cabana de les tres fonts. Una mica més a dalt deixem el bosc i pugem directament per pendents d'herba seguint la intuïció. El cim és planer on trobem tres punts fitats, així que hem fet els tres punts.
La baixada la fem pel mateix camí de pujada.
Per, Neus, Gemma, Montse, Oriol, Vicenç i Joan.

preparant-se per a començar

pujant pel bosc

la Cabana de les tres fonts

pujant per les  pendents d'herba