divendres, 5 de juny del 2020

MONTSERRAT. COLLBATÓ. Via JOC DE NENS entrant per L'AVI JOAN

5/06/20. Tornem a matinar i a les 7 ja estem fent la curta aproximació a la zona de Collbató. El Ramón i l’Antonio s’estrenen després del confinament, així què hem escollit una excursió-escalada tranquil·la. Comencem pels dos primers llargs de la via l’Avi Joan i després anem seguim la feixa cap a la dreta caminant i baixant ,una mica, fins el peu d’un marcat esperó (pont de roca al peu). Aquí comença la via Joc de nens, quatre curt llarg, amb un passatge més exigent a l’inici del segon llarg, roca bona, però cal estar atent en algun passatge. Aquetes hores del matí fa un pel de fred i vent, hem escalat amb un forro prim. Del final de la via seguim una aresta (fites) fins el camí de les bateries. Com hem anat bastant rapit ens dona temps de baixar tranquil·lament pel camí de les bateries, en lloc d’agafar la drecera de Fra Garí. El sol ja comença a escalfar i arribem abans de les 10h al cotxe. Per sort la propera setmana sembla què ja podrem escalar sense horari dins del regió sanitària, però.

Mica en mica anem recobrant sensacions.

Per: Ramón Samarra, Antonio Iglesias i Joan Asín.

Repassant racons abans oblidats i que actualment fan el seu fet, a veure aquesta setmana si podem aprofitar millor el dia.

Si Jaume, sembla què ja ens donen una mica més de corda, mai millor dit.