dijous, 26 de març del 2015

PENYA SEGAT (FALCONERA), GARRAF, INTEGRAL ESPERÓ

26/03/15. Aquesta tarda tornem a la Falconera, la nostra intenció era fer la via Calipso, però a l’arribar a peu de via veiem totes les assegurances malmeses per l’oxidació. Canvi de plans, comencem a escalar per on comença el gran flanqueig de la paret de la Falconera, però nosaltres pugem directes per l’esperó fins a una cova on trobem una R. Sortim amb 3 passos d’Ae per flanquejar a l’esquerra fins que podem pujar directament, trobem una R què fem per evitar fregament de les cordes. Ara seguim per l’esperó de la dreta (via Calipso) fins a un altre R. Sortim per l’esquerra amb un passatge atlètic (foto record), després seguirem per intuïció fins a sortir a la gran feixa. Seguim fins el peu del darrer ressalt on trobem dos vies nosaltres agafem la de l’esquerra, bona placa mantinguda i atlètica  amb una dificultat de V, fins a trobar un altre R. Hem seguint superant un parell de ressalts per agafar l’aresta cimera fàcil.
Haurem de portar unes 10 cintes exprés i algun friend pot ser útil.

Per Antonio Gómez i Joan Asín.
ressenya de lanostra excursió vertical

arribant a la cova on trobem la Reunió
a l'esperó del nostre tercer llarg

a la magnífica placa del nostre cinquè llarg