8/04/26. Avui anem a la via de la Núria, una via llarga de dificultat baixa, molt equipada amb D.O. Guillem Arias. Una via ideal pel Felip i jo mateix què estem sortint d'una lesió.
Una via on trobarem 9 llargs de corda amb una dificultat de 4b/4c, amb dos trams més difícils als llargs cinquè i setè. Via ràpida, el nostre horari ha estat, aproximació 20 minuts, via 2:15h (cordada de tres), descens 45 minuts.
Un excursió escalada amb un entorn solitari.
Per: Antonio Gómez, Felip Linares, Joan Asín.
DADES
Equipada: 15/10/2014.
Per: Guillem Arias.
Equipament: totalment equipada amb parabolts.
Material: 12 cintes exprés.
Dificultat: 5b+. 4c/A0 obligada.
Orientació: sud.
Roca: Calcari.
Primer llarg, per un díedre/esperó al final trobem una R, seguim per una feixa caminant a buscar la R. 45m 10 parabolts.
Segon llarg, pugem per la placa a buscar una fissura/díedre què ens porta a la R2, 25m, 7 parabolts.
Tercer llarg, en diagonal per terreny ajagut fins a la R3, 20m, 2 parabolts.
Quart llarg, sortim a la dreta i seguim per grades fins a la R4, 25m, 3 parbolts.
Cinquè llarg, sortim a la dreta i hem de passar a l'esquerra per un ressalt vertical, passatge què cal trobar, fissura a l'esquerra i pas d'adherència, possible A0, seguim verticalment què va perdent dificultat, seguint un sinuós esperó fins a la R5, 25m, 5 parbolts.
Sisè llarg, flanqueig ascendent a l'esquerra a buscar una placa per on pugem fins a la R6, 25m, 7 parabolts.
Setè llarg, sortim a l'esquerra fins a una placa què hem d'anar a l'esquerra en adherència, seguim per grades fins a un ressalt vertical on trobem un passatge atlètic (possible A0) abans d'entrar a la R7, 10 parabolts.
Vuitè llarg, sortim a l'esquerra i seguim per una placa ajaguda què va guanyant verticalitat i ens porta a la R8, 25m, 6 parabolts.
Novè llarg, seguim per la placa i superem un ressalt, anem a l'esquerra i pugem per un curt díedre, a sobre trobem la R9, 30m, 9 parabolts.
![]() |
| FOTOCIM |





















Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada