diumenge, 9 de gener del 2011

MONTSERRAT, SERRAT DELS MONJOS, via ALTA FIDELITAT

8/01/11. Aquest dissabte em retrobo amb en Felip que fa temps que no escalem plegats. No tenim cap pla, així que durant l’esmorzar anem fent propostes, hem d’estar al migdia a casa i la cosa no dona per gaire, al final en Felip proposa l’Alta Fidelitat al Serrat del Monjos que encara no l’ha fet.
A peu de via coincidim amb en F.Suñol de Badalona i un company que ens  deixen veure la ressenya molt amablement, moltes gràcies. Després d’una ullada ja la recordo millor.
La via de quatre llarg, amb una entrada en bavaresa, segueix mantinguda per placa, seguida d’un díedre i més placa fins a la R1. El segon llarg surt a l’esquerra per anar a buscar un díedre i pujar sobre d’un ressalt a la dreta. Ara per placa amb el pas clau de la via V+, un cop superat trobarem la R2. El tercer llarg va en tendència a la dreta per plaques, fins assolir l’esperó de la dreta, creuant la via Biquini, on trobem la R3. El quart llarg, va superant ressalts fins una placa que ens porta a la dreta on amb un pas atlètic sortim a una zona de plaques fins arribar a l’aresta on fem la R4. Baixem per corriols fins arribar a la instal·lació de ràpel, que ha estat  renovada per en P.F i T.
La via esta pràcticament equipada, però és recomanable portar algun friend. És pot trobar una bona ressenya i explicació al bloc d’escalatroncs.
Per Felip Linares i Joan Asín

al pas clau del segon llarg

per les plaques del tercer llarg

superant ressalts al quart llarg

a l'aresta plegant el material

Ei Joan,

Veig que tu la vas fer com qui fa el bermut !! Jo vaig trobar algun pas força difícil i em vaig agafar en els passos claus de la 1a i segona tirades..
salut i a tibar

Joan, darrerament t'has aficionat al Serrat dels Monjos!

Joan B, no tant que té els seus passos, però després del dia anterior va ser amable repetir aquesta via.
Jaume son les circumstàncies, però cal aprofitar que aviat no és podrà escalar en aquesta zona.