divendres, 20 de febrer del 2009

18/02/09 PIC DEL MARTELL, via BREATHERS


Longitud: 135 m
Material: Joc de Friends fins el 2-3 de càmalot.
Es una via recomanable que cal protegir amb friends, amb passatges atlètics i assegurances de pitons i ponts de roca. La primera tirada te uns passatges molt atlètics (V). La segon i tercera es poden fer juntes, una mica “matojeras”,(IV). La quarta es una placa molt mantinguda i espectacular, cal muntar la reunió en un pont de roca molt gran (V*,6a-). La darrera tirada es de transició fins el cim (V,IV).
Per Antoni Gómez i Joan Asín

2 comentaris:

arnald ha dit...

Hola Joan, l'altre dia buscava ressenyes d'El forat de la pera i vaig trobar el teu blog, em va fer molta il.lusió. Havia deixat molt temps d'escalar i ara fa uns anys que hi he tornat. Sóc l'Arnald, de Taradell. La setmana passada varem fer aquesta via de Rubies i va ser molt guapa. Jo no tinc blog, però un dels companys amb els que acostumo a anar té: peudegat.blogspot.com o somnis d'aventura. El meu mail és arnaldps@gmail.com. A veure si coincidim algun dia. Salut!

joan asin ha dit...

Hola Arnald, quant de temps, m'alegro que escalis.El meu mail es asinjoan@gmail.com
Records