dimecres, 5 de maig del 2010

La Pastereta, via Pancho-Hidalgo

5/05/10. Després de dos dies i mig de pluja aquesta tarda s'ha obert, havia quedat amb l'Antoni i tot haver estat apunt d'anular la cita al final ens hem animat.
Com no esta clar si aguantarà anem cap el Clot de la Mònica, dubtes d'ona anra i al final ens decidim per la Pancho-Hidalgo de la Pastereta.
La pujada de rigor fins a la Pastereta que amb sol ja comença a fer-se penosa, ens deixa a peu de via.

El primer llarg segueix una placa vertical amb bona presa, amb assegurances bastant seguides de cop no és veu res, cal anar amb tendència a la dreta fins trobar un altre espit. Seguim les assegurances fins a la R1.
El segon llarg surt flanquejant a l'esquerra fins arribar al desplom, hi han bones preses però per arribar a l'última em falta un pas que és soluciona amb un A0. Segueix un flanqueig on podem assegurar amb un friend mitja.
El tercer llarg segueix recte per la placa amb bona presa amb dos espit, seguim fins el cim on trobarem una reunió.
La baixada la fem rapelant per la cara oest.
La via encara que curta ens ha agradat, una opció a tenir en compte, a la tarda no hi toca el sol.

Per Antoni Gómez i Joan Asín

Més informació a escalatrocs

a la placa del pimer llarg

desplom i flanqueig segon llarg

al cim i començant a ràpelar

Joan, heu aprofitat una finestra de bon temps!! a veure com anirà el cap de setmana amb la pluja...

Collons Joan una escletxeta de sol i au l'aprofiteu, enhorabona.

Jaume, Mingo, hem d'aprofitar quan és pot que el finde pinta malament.

Ei Joan, de quan nosaltres la varem fer fa ja uns quant anys, recordo molt maca la primera tirada , un pas molt dur a la segona( A0) i com que no veiem cap espit a la darrera crec recordar que no la varem fer.
La roca molt bona
salut i a tibar

Joan B a la darrera no és veu cap espit però si surt recte de la reunió a uns 6 metres trobes un espit. Records