dilluns, 3 de maig del 2010

PIC DEL MOIXERÓ 2091m

01/05/10. Aprofitant les previsions de bon temps pel matí, farem una excursió al clàssic Pic del Moixeró. És tracta d'una agradable excursió amb bones vistes a cavall de la Cerdanya i el Berguedà.

Passem a recollir a l' Oriol i la Neus i marxem direcció al poble de Riu on agafem la pista que du al coll del Pendís, fins a trobar el pas barrat per una tanca on deixem el cotxe.

Agafem la pista que surt a l'esquerra, direcció al coll del Pendís, la seguim sense problemes fins arribar a un coll on ja veiem el cim a la dreta. Seguim flanquejant a la dreta fins el coll de Moixeró i per l'aresta fins el cim. Des del cim tenim unes bones vistes de la Cerdanya i el Berguedà, amb el Pedraforca, Les Penyes Altes, etc.

La tornada la fem seguint la carena en direcció al coll del Pendís i després per la pista fins a l'aparcament on em deixat el cotxe.

El dia ens ha acompanyat fins arribar al cotxe que ha començat a caure alguna gota. Fent aquest itinerari ens queda un recorregut circular força interessant.

Per Neus, Montse, Oriol i Joan

itinerari

seguint la pista fins el coll amb el Moixeró al fons

pujant per l'aresta

al cim amb les Penyes Altes de taló de fons

de tornada seguint la carena direcció coll del Pendís

Així m'agrada! Que sàpigues apreciar les meravelles del Berguedà!

Segur que avui tot això ja té un altre aspecte....

Joan no ho dubtis el Berguedà i sobre tot el Pedraforca on he passat moltes hores és un dels meus llocs preferits. Records