dimecres, 25 d’agost del 2010

LES BOULLOSES, ELS ESTANYS,

20/08/10. Avui anem a fer un recorregut per estanys al costat del llac de les Boulloses. A l'estiu hi ha establer un servei de “navettes” que funcionen de 7a19h, abans i després és pot pujar amb cotxe.

Del Refugi del CAF on ens deixa el Bus, tornem una mica en darrera fins trobar un pont amb indicacions, seguim els senyals grocs, agafem el camí de l'esquerra direcció a l'estany llarg. El camí puja una mica, a la dreta passem per una aiguamoll o estany del Recó, pugem un petit coll des d'on baixem cap l'estany llarg que flanquegem per la dreta per terreny una mica accidentat. Seguim el camí que ens porta a l'estany negre que també flanquegem per la dreta tot seguint els senyals. Una mica més endavant trobem el camí que ve del coll de Pam. Arribem a l'estany de la Pradella amb el seu Refugi forestal. El nostre camí passa per davant del refugi on trobem senyals de GR i les grogues que ens porten al pont d'on hem començat.

Aquesta és una excursió per gaudir d'estanys amb l'al.licient de fer un itinerari circular i tranquil. Mot recomanable.

Mariona ha dit...

ueeeeeee! ya surtu al blooog :)

Mariona per sortit només cal venir ja ho saps. Un petó.