dimecres, 23 de març del 2011

AGULLA DELS TRES, via CAMARA-OLLÉ

23/03/11.  Avui ens arribem a l'Agulla dels tres per pujar-hi per la via Camara-Ollé, oberta l'any 70 on trobarem l'equipament de l'època, burins algun sense plaqueta, amb l'afegit d'algun espit. Amb quatre llarg de corda (és pot fer en dos) per  trobar el regust de l'escalada dels anys 70. Grau "apretat" que cal pujar-hi mig grau o una mica més en algun pas. La roca una mica escamosa en algun pas ens farà prestar-hi atenció. Cal portar 3 o 4 plaquetes recuperables, camalot del 2 i 3, bagues per a savines i 8 bagues exprés.
un bon grup d'agulles

recorregut de la via i ressenya bloc escala rodona o com pujar les baixades
És pot trobar una bona informació de la via al bloc escala rodona o com pujar les baixades.
Via més difícil del que sembla a primera vista.
Per Lambert, Antoni Gómez i Joan Asín

al primer llarg

sgon llarg i entrant a la canaldíder del tercer

En Lambert assegurant a l'Antoni al quart llarg

al cim i la posta de sol

Cesc ha dit...

Felicitats per la via, segurament el grau encara sigui el dels anys 80's.Grau apretat però no massa.
Sort que la prmera reunió es amb una bona repisa ( per que tres penjats dels burils, ufff).

Ei Cesc, la primera tirada et posa a lloc ràpidament. L'idea era fer una via de IV grau, je,je.

Fa molt temps que hi vui anar, però sempre hi ha alguna altra cosa. L'any passat vam anar i vam fer la primera tirada de la via que hi ha al costat, crec que es diu cherokee o alguna cosa relacionada amb els indis, i despres del 1er llarg el fred ens va fer marxar; al baixar vaig veure la Camara Olle i vam dir de anar-hi, a veure si la fem abans de l'estiu. Enhorabona. A quin hora quedeu els dimecres, jo algun no treballo a la tarda.

Mingo quedem a les tres i quart, sobre les quatre estem per Montserrat.

Enhorabona Joan! aquesta ja la vaig veure al blog del Cesc i me la vaig apuntar. Com diu ell, deu n'hi dó tres a le sreunions de burils!!
valents que sou uns valents!!

Jaume de valents res.

Fent el mono per l'Aresta Brucs ha dit...

L'he fet un parell o tres de cops i és fina, fina. El segon llarg te una excursió digna de fer-te cantar el kumbaya... Les reunions..., esperen que algun dia passi algo. Molta xinxeta, per una via molt guapa en un entorn diferent.
Felicitat per la via.

Una via on cal estar atent sobre tot quan vas amb l'idea que és IV+....