dilluns, 31 d’octubre del 2011

PUIG DE TRESPUNTS 2624m

31/10/11. Aquesta nit toca castanyada, així que haurem de buscar un cim sense gaires complicacions. L'Oriol posa en marxa el disc dur i ràpidament ens proposa el Pic de Trespunts de 2624m. Hi han altres opcions però al final reconeixem que és la millor oferta, relació qualitat preu.

el Pic de Trespunts des de l'aparcament
Tornem cap el coll de Pimorents, però avui entrem per la pista que s'endinsa a la vall d'en Garcia fins a l'aparcament on deixem els cotxes. Aquest és un d'aquells amb només 482m de desnivell, però amb un itinerari variat i bones vistes.

itinerari seguit
 De l'aparcament seguim pujant per la pista fins a trobar unes fites que pujant per un llom, flanquegem a l'esquerra a buscar el torrent. El camí el segueix pel marge dret fins arribar a un pla on divisem al font la Portella  de la coma d'en Garcia, el creuem i enfilem el camí que va pujant fins a la Portella. Pugem per la carena de la dreta fins a la Tossa Rodona 2624m. Del cim seguim l'aresta amb trams aeris, que ens porta al Puig de Trespunts 2624m, autèntic Mirador de l'entorn. El retorn és pot fer pel mateix camí o directament pels pendents de la Tossa Rodona.
comencem seguint la pista

pujant pel torrent

concentrats a la pujada

la Portella de la Coma d'en Garcia 2534m

pujant per la carena de la Tossa Rodona

La Tossa Rodona 2601m
des de la Tossa Rodona descobrim
per que és diu el Puig dels Trespunts

entrentingut tram de blocs a l'aresta capa al Puig de Trespunts

a l'aresta cimera

fent campanya 20N

Ei Joan! encara ho vau encertar! nosaltres vàrem anar a Montserrat i era tot tan xop que tan sols vam poder caminar i anar a reconèixer futurs projectes.

Jaume espero que la castanyada anés millor.