divendres, 28 d’agost del 2009

Pic de Fontviva 2673m

21/08/09 Pic de la Fontviva 2673m
El dia s’aixeca molt bo, quan arribem al coll de Piumorent fa fresqueta i una jaqueta no molesta. Hem quedat amb la Marina i en Ramon, un cop preparats comencem, el primer problema es arribar a la pista que es veu més a dalt , nosaltres anem per darrera de les edificacions per un prat fins arribar a la pista.
Seguim la pista sense cap problema i que va pujant suaument. Passem pel refugi cortal rosa i una mica més endavant arribem al pla de la coma rossa. Hem de deixar la pista i baixar al pla fins el final a la dreta surt un camí fitat que cal seguir. Aquests camí ens porta a la portella de Lanós, magnífiques vistes del llac de Lanós. El pic de Fontviva ens queda a la dreta pugem per una forta pujada fins trobar unes fites que de seguir-les ens porten pel millor camí. Arribats a l’avanci’m, una mena de coll, seguirem cap a la punta de l’esquerra fins el cim. Magnífiques vistes amb el Carlit de fons.
La tornada la fem pel mateix camí. Cim molt agradable de fer amb bones vistes.
Per Marina Algueró, Ramon Prades, Montse Pueyo i Joan Asín
Per la pista
Coma Rossa

camí per la vorera del torrent

arribant a la portella de Lanós