divendres, 7 de febrer del 2020

OMAN 3. TOWER D'ASSAID.VIA HOOKED ROPE.

6/02/20. Avui el Remi i jo ho tenim clar anem al rescat de la meva corda què vam deixar ahir al no poder-la recupera i aprofitem per obrir una via de quatre llargs.
La via acaba en una cornisa per on surt la via “Les Miettes du Gateau” i què per  baixar hem de seguir a l’esquerra fins que trobem un ràpel precari i què l’hem muntat de nou amb dos parabolts. El Salla i el Paco han obert una via a la dreta de la què vam obrir ahir i baixem plegats.
-->
Ens han sortit quatre llargs un primer fàcil, els segon i tercer som més mantingut i quart la dificultat torna a baixar.

Primera ascensió: 6/02/2020
Per: Remi Brescó, Joan Asín.
Equipament: Semi equipada amb parabolts als passos més difícils.
Material: joc de friends fins #3.
Dificultat: 6a.
Aproximació: De la pista anem al peu de la 1ª Torre i anem a l’esquerra a buscar un collet fites. Seguim les fites fins el peu de la canal del primer llarg.
Descens: De la R4 seguim la cornisa a l’esquerra fins a trobar on ràpel de 50m, un cop a baix anem per les cornises a l’esquerra fins a la R1 on podem fer un ràpel i després les fites ens tornem a la vessant oest.

Primer llarg, per una canal fins l R1.

Segon llarg, fem un ressalt i anem a buscar la placa vertical de l’esperó què tenim al davant.

Tercer llarg, sortim a la dreta i pugem per un díedre amb uns passatge desplomat al final (aquí és on estava enganxada de corda) després per placa fins a la R3.

Quart llarg, pugem per les plaques ajagudes i trobem un passatge atlètic, un cop superat seguim fins a la cornisa on hem de muntar la R4.

Corda recuperada, només tenia dues escaldes....

-->
Per: Remi Brescó, Joan Asín.

la corda enganxada

FOTOFEIXA

Quina roca mes bona es veu ! Vau gaudir com criatures , se us veu a la cara !!!