dimarts, 9 d’agost del 2011

MALANYEU, via BADALONA

9/08/11. Avui hem ensopegat, amb en Jaume ens arribem a la Roca Gran de Ferrús per fer la via Els Ulls del Llop que pinta bé. La pista esta asfaltada fins el trencall que porta a la paret on un tros de pista si anem amb un vehicle amb tracció 4x4 ens permet arribar fins ben a prop. Quan hem arribat per on tenia que ser el peu de via ens hem esforçat en buscar el burí que marcava la ressenya després d'una rampa de II, però no el trobem, ens porta una estona de puja i baixa,  al final no gaire convençuts comencem per un lloc on es veuen uns burins però aviat ens adonem que no és la via. Al final ens posem on havíem pensat al principi i posant-se en el lloc de l'aperturista a darrera d'una savina trobem un burí, per fi. El temps ha passat i ja son les 12h, la moral no esta alta, així que ho deixem per a un altre dia, ara però ja sabem on és l'inici.
Com estem a prop i en Jaume no ha estat a Malanyeu ens hi arribem. Parem a Ca l'Anglada i tafanegem ressenyes al final ens decidim per la Badalona,

itinerari de la via Badalona

La via esta equipada amb parabolts de 8 als llargs i de 10 a les reunions, opcionalment pot anar bé portar el semàfor d'alien i 14 bagues exprés.
La via te tres llargs de corda el primer de 45m, vertical i mantingut és el més interessant. El segon de 30m té dos trams de placa trencada per una canal al mig que va entre arbres. El tercer més ajagut amb un ressalt final més vertical uns darrers metres amb roca delicada.
El descens el fem per la via amb dos ràpels de 30m i un de 45m.
Per Jaume Galban i Joan Asín
al primer llarg

darrers metres

al cim

Parce ha dit...

Bon dia Joan. Veig que t'ha faltat temps per anar a l'Ulls de Llop, si ho arribo a saber t'explico quelcom més del que recordo, tot i que la mata d'herba+bloc és bastant característic.

Doncs res, suposo que ja ens anirem veien. Cuidat.

Parce

Ei gràcies Lluís ara ja ho sabem. Tu tampoc has tardat en anar a la Maladeta, je,je. Records