dimecres, 28 de setembre del 2011

MONTSERRAT, CAN JORBA, escalada esportiva

Can Jorba des de l'aparcament

27/09/11. La tarda ja comença a escorçar de mica en mica, avui amb en Ferran fem un canvi de registre per a mi, quedem per fer esportiva a Can Jorba.
La zona està força concorreguda, comencem per  la zona "columpio" faig la via 2 per a escalfar un 6a que em surt força bé, serà 6a?. Ara en Ferran fa  la via 1 ladysue, un 6a+ amb un primer tram relliscós, després la faig amb top rope.

zona "columpio" ressenya de Kpujo

a la primera via 6a

en Ferran superant el tram més polit 6a+

a la mateixa via en top rope

Canviem a la zona centre on fem dues vies més primer la12 6a+, en Ferran de primer i jo amb top rope, abans d'arribar a la R hi ha un desplom on cal prestar atenció,.Després fem la 14 en Ferran de primer i jo també amb les bagues posades, em surt bé amb un repòs en un pas desplomat  abans de R.
Per acabar en Ferran fa un altre via de 6c, aquí només  l'asseguro.  La foscor va entrant ,arribarem ja fosc al cotxe.
Una tarda amb bon regust que haurem de repetir, gràcies Ferran.
Per Ferran Suils i Joan Asín

zona centre ressenya de lanochedelloro

Ferran fent postures

en top rope

 Ferran treballant-se el 6c

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaya vaya o sea que ahora te pasas a la deportiva,bueno yo digo que hay que tocar todas las teclas para saber mas y decidir despues
Saludos suga

JM ha dit...

Bones vies vas tastar, la 2 es facileta com a 6a pero es molt bona.
De la Ladysue vaig aprendre com he de colocar les cames según on estiga la corda, em va deixar una cicatriu per tota la vida.
La 12 es diu Antiga i em va semblar bonísima.
Et va faltar provar Poma, una placa muy chula.

No et perdis la Placa de la Pluja, també en Can Jorba, una placa de forats molt entrentiguda.

Salut bou

joan asin ha dit...

Ei Agustin no es normal que haga deportiva però va bien para entrenar.
Ja veus José Manuel fent "pegues" je,je. Gràcies per l'informació estàs fet tota una autoritat en esportiva.