dimecres, 21 de setembre del 2011

PLECS DE LA VINYA NOVA, via URQUIZA OLMO

21/09/11. Aquesta via l'he fet moltes vegades però sempre de baixada, dissabte passat baixant de la via Kashmir vaig pensar que ja era hora de fer aquesta via. És una via ideal per fer  una tarda entre setmana, així que amb l'Antoni ens hi arribem.
el terreny de joc

itinerari
informació a: ressenya.net

La via està equipada amb parabolts amanit amb el seu punt d'allunyament que li donen el toc a la via. Només cal portar 10-12 cintes exprés. Un primer ressalt de 10m per una canal díedre en deixa a la R0. La via va totalment per placa, en tres llarg de corda on la dificultat va baixant a mida que anem pujant. Els dos primers llargs son els més interessants, al darrer de tràmit la placa s'ajeu. El descens per la via amb tres ràpels. Via molt recomanable que ens a sorprès en positiu.
De tornada podem gaudir dels color que agafa la muntanya amb les darreres llums, de mica en mica la tarda és va escorçant.
Per Antoni Gómez i Joan Asín
el ressalt que porta a la R0

vertical i mantingut primer llarg

festival de plaques, segon llarg

placa ajaguda tercer llarg

al cim

Xavi ha dit...

A mi em va passar el mateix, l'havia rapelat un munt de vegades i no l'havia escalat mai. Fins que un dia ens vam decidir a fer-la. N'hi ha de més interessants a la zona i aquesta sempre queda en segon terme.

Ei Joan,

La primera tirada te alguns passets força fins i com tu dius, la distancia dels bolts li dona un toc a la via

salut i a tibar

Xavi mai era el moment d'anar-hi, sempre hi havia una opció millor, fins ahir que tot va quadrar.
Joan B el primer llarg no et deixa indiferent.

Una via divertida que als er la ruta de baixada de moltes altres vies sovint es veu plena de rapeladors...nosaltres la vam fer també un dia després d'haber-la rapelat diverses vegades, ràpels que sembla mentida no s'enganxin!

Jaume per aixó és ideal fer-la una tarda entre setmana, nosaltres vam estar sols.