dimecres, 7 de desembre del 2011

Excursió al Mirador del Pla de Llet 2150m

4/12/11. El mirador del Pla de Llet (2150m), ens permet gaudir d'una magnífica vista de la Cerdanya que paga la pena d'anar-hi.

El Mirador del Pla de Llet des del Coll de Dalt

Haurem d'anar fins a les pistes de fons d'Aransa. Un cop passat Martinet en direcció a la Seu d'Urgell, trobem un trencall a l'esquerra que ens porta al Poble de Lles. Abans d'arribar-hi trobem  a l'esquerra la desviació d'Aransa, travessem el poble i seguim fins a l'aparcament de l'estació d'esquí n deixem el cotxe.

itinerari seguit

Seguim per la pista principal fins a trobar un cartell amb la indicació del Mirador, agafem un ampla camí  a l'esquerra que ens porta al coll de Queralt (2037m), entre el bosc. Continuem per la carena fins arribar al Mirador (2150m) on podem gaudir de tot un espectacle amb la Serra del Cadí al davant.
El retorn el fem seguint la carena pel mig del bosc fins al coll de Queralt. Seguim direcció nord fins el coll de Dalt on retrobem la pista principal per on retornem a l'estació passant pel refugi  del Prat de Miró.
Agradable excursió amb un mirador privilegiat de la Cerdanya.
Per Elvira, Glòria, Montse, Xavier i Joan

punt de sortida estació d' Aransa

per la pista principal

l'ampla camí que ens porta al Mirador

el camí va pel mig del bosc